Acte en record de Rosa Izquierdo

Els amics, companys, antics alumnes i membres de la comunitat educativa de l’INS BdE ens trobarem aquest proper divendres 1 d’abril per recordar la professora de Llengua i literatura castellana Rosa Izquierdo Hernández (1964-2020), just quan s’acompleix el segon aniversari de la seva mort.

La Rosa va ser professora del centre durant més de vint anys i va estar al davant de moltes activitats com la revista, el grup de teatre o les Jornades Culturals. El seu caràcter proper i la seva generositat envers l’alumnat i el professorat ens la farà recordar sempre amb un somriure.

L’acte tindrà lloc a a les 19.00 h a la sala Ferrer Malet de la Casa de la Cultura Blanca d’Anjou de l’Hospitalet de l’Infant (carrer de les Escoles) i compta amb la col·laboració de l’Ajuntament de Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant. Hi sou tots convidats.