Acte de lliurament de les distincions a les millors notes de les PAU 2019

Tal com ja vam anunciar en un article anterior els resultats a les PAU de la convocatòria de juny han estat molt bons. Recordem de nou les dades:

Aquests bons resultats es concreten en els següents fets:

1. Tot l’alumnat de 2n de batxillerat que s’ha presentat a la convocatòria de juny ha aprovat.
  2. En moltes matèries els resultats obtinguts per l’alumnat del centre superen la mitjana de Catalunya.
  3. L’alumna Júlia Capella ha merescut la Distinció de la Prova d’Accés a la Universitat, que s’atorga a tots els estudiants de batxillerat de Catalunya que han obtingut, en la fase general, una nota superior o igual a nou punts.

El lliurament de les distincions PAU va tenir lloc el divendres 19 de juliol a l’auditori de Barcelona. En aquest acte L’alumna del nostre centre Júlia Capella Campdepedrós ha rebut la distinció PAU 2019 amb un 9.1. A continuació  en podeu veure unes imatges.

Júlia Capella mostra el reconeixement de la Conselleria d’Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya

Júlia Capella amb la Sra M Àngels chacón consellera d’Empresa i Coneixement

Júlia Capella amb el Molt Honorable president de la Generalitat Sr. Joaquim Torra.

Júlia Capella amb la directora de l’institut Berenguer d’Entença Roser Mas