Els alumnes de 4t d’ESO debuten a TV3

El passat 17 de desembre els alumnes de 4t d´ESO van visitar les instal·lacions de la Televisió de Catalunya. La ruta pels tres edificis que va durar aproximadament una hora, va transcórrer per les redaccions, pels platós, pels tallers i per les unitats mòbils on els alumnes van tenir la possibilitat de conèixer tota la tecnologia audiovisual de la televisió en primera persona. Per tal de completar l’excursió, es va fer un itinerari Modernista per Sant Joan Despí on hi trobem un dels llegats més importants de Josep Maria Jujol Gibert com Can Negre (1915-1930), Torre de la Creu (1913) o Façana Torre Jujol (1932). Aquest itinerari és una proposta per tal d’aprofundir amb el Modernisme ja que és el tema del treball de recerca que hauran de fer a final de curs.