A l’INS BdE correm per la pau

Estem molt contents/es d’anunciar-vos que, per tercer any consecutiu, estem preparant-nos per córrer la cursa KILÒMETRES DE SOLIDARITAT.

Ara fa tres anys vam iniciar aquest projecte que s’ha anat consolidant com una activitat del nostre centre i que culmina amb la cursa que enguany tota la comunitat educativa celebrarem el 21 de desembre.

Desitgem que aquest projecte educatiu, a més de divertir-nos participant a les curses, permeti:

• Sensibilitzar el nostre alumnat sobre la importància d’aconseguir viure en un món sense conflictes armats i
    • Fomentar pràctiques solidàries i de participació, en aquest cas mitjançant la recollida de donacions, per tal d’aconseguir que milers de nens i nenes que viuen en països en guerra recuperin la seva infància

Les àrees implicades en aquest projecte són les d’Educació Física,  que prepara físicament l’alumnat per la cursa, la de Visual i Plàstica, que elabora els trofeus i les medalles, i la d’Economia, que treballa la difusió del projecte entre tot l’alumnat i professorat. També hi intervenen els tutors i tutores, que destinaran una tutoria a parlar sobre el projecte i a fer els cartells per penjar al centre.

Als vostres llocs… PREPARATS, LLESTOS …JA!