L’alumnat de 4t d’ESO visita la ràdio de l’Hospitalet de l’Infant

L’alumnat de 4t d’ESO ha visitat la ràdio de l’Hospitalet de l’Infant. Aquesta activitat s’ha dut a terme en petits grups durant els mesos d’abril i maig. A més de conèixer les flamants instal·lacions, també han estat entrevistats en el programa El Quiosc per la seva conductora Estrella Botello.

Al plató que TVVandellòs té al mateix edifici, els alumnes van poder comprovar diferents tècniques que utilitzen habitualment els mitjans audiovisuals com l’apuntador òptic (teleprompter), l’escenografia virtual o croma i també els decorats per a entrevistes que habitualment veuen des de casa.

A continuació podeu veure les imatges de les entrevistes que la radio de l’Hospitalet de l’Infant ha publicat al seu compte de Youtube i un carrusel amb algunes imatges de la visita.