2n ESO B guanyadors del II Concurs Aules Verdes!!

Aquest any, el curs de 2n ESO B ha guanyat per segon cop consecutiu el concurs d’Aules Verdes. El dilluns 3 de juny, a primera hora, els alumnes van entrar a la classe i es van trobar una sorpresa: a la pissarra algú hi havia escrit “FELICITATS” i a la taula del mestr@ havien deixat una cartolina on hi deia: “Sou els més verds”. Els alumnes, en  veure-ho, es van adonar que havien guanyat el concurs, però de sobte va sonar el timbre i va començar la jornada. Tot i així, a l’hora següent van aparèixer per la porta la professora d’Educació Física, Mercè Monné,  i la professora de Medi Ambient i coordinadora d’Escola Verda, Eva M. Baila, amb unes disfresses molt “verdes” i un ram fet amb guants de jardineria.  A continuació, el delegat va pujar a la tarima a recollir el premi.

Com a recompensa, el 4 de juny a la cinquena hora, els alumnes de 2n d’ESO B van agafar les motxilles i van anar cap a la platja, on ja els esperaven tots els caiacs preparats per començar l’aventura. Amb el Patronat Municipal d’Esports, la seva tutora Alison Querol i la professora d’Educació Física, es van embarcar mar endins amb un únic objectiu: passar-s’ho bé. Després de bolcar unes quantes vegades i fer un joc cooperatiu, van arribar de nou a la riba. Tots acalorats, es van banyar una estona i, un cop refrescats, els esperava un merescut aperitiu a la taula del bar Sol Solet.

Va ser una experiència molt divertida, encara que no gens fàcil d’aconseguir: es va fer una bona recopilació de taps, apartar el material escolar gastat per donar-li un nou ús, acostumar-se a utilitzar el boc’n roll, quedar-se una estona per deixar la classe impecable i, sobretot, cooperar com a grup. A més, tenien com a motivació complir la promesa de l’any passat, ja que van dir que aquest any tornarien a guanyar i ho han aconseguit. I per tenir sort el curs vinent, han dit:  “L’any que ve tornarem a guanyar per tercer any consecutiu, quines ganes!”.

Enara Cruixent del Castillo i Naroa Martín Velasco

(Alumnes de 2n ESO B)