Visita de l’alumnat de 2n de batxillerat de ciències i tecnologia al centre tecnològic Mestral

L’alumnat de 2n de batxillerat de ciències i tecnologia vam visitar el Centre Tecnològic Mestral gestionat per ENRESA el dilluns 16 de gener de 2017. La visita va consistir en una xerrada sobre radioactivitat i desmantellament de centrals nuclears. A més ens van donar informació sobre la gestió dels residus generats tant durant el funcionament d’una central com en el seu desmantellament.

Després de la xerrada vam veure una exposició i finalment vam visitar les instal·lacions.

Va ser una visita molt interessant per tal que l’alumnat tingui coneixements del que tenim ben a la vora de casa nostra.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *