1r de Batxillerat sortida Novelas Ejemplares

El passat 20 de març els alumnes de 1r de batxillerat van anar a veure una obra de teatre que era l’adaptació d’una part del conjunt de Las Novelas Ejemplares, d’en Miguel de Cervantes. La representació va tenir lloc a Tarragona, a l’Auditori de la Diputació.

El moment més anecdòtic de la sortida fou quan dos alumnes de centre van ser escollits d’entre el públic i van ser cridats a participar en una escena de la representació. Els afortunats van ser en Julio Pruaño i l’ Eulalia Gil, ambdós de la classe de 1r de Batxillerat B.

En conclusió, va ser una representació carregada de sentit de l’humor i molt interessant des del punt de vista acadèmic, ja que és una de les lectures obligatòries de la matèria de Llengua Castellana.