1r premi de la Fundació Reddis per un Projecte de Síntesi del nostre centre. Educació Infantil

Les alumnes del CFGS d’Educació Infantil obtenen el 1r premi dels projectes de Formació Professional del Baix Camp de la Fundació Reddis

La Fundació Reddis va lliurar, el passat dijous 1 de febrer, 6 premis als millors treballs de recerca de Batxillerat i 3 als millors treballs de projecte de Formació Professional del Baix Camp, dels quals les nostres alumnes de l’Institut Berenguer d’Entença, la Laura Balfegó, la Sara Folch, l’Èlia Pallisé i la Mireia Rovira van obtenir el 1r premi en la categoria de Formació Professional gràcies al seu Projecte de Síntesi Activa’t a Castelló.

Els alumnes seleccionats van exposar els seus treballs de projecte de síntesi del Cicle formatiu d’Educació Infantil el  passat 24 de gener, davant del Jurat dels Premis. Els guanyadors es van fer públics en un acte de lliurement presidit pel president de la Fundació Privada Reddis, per la directora dels Serveis Territorials, el president del jurat dels Premis de Recerca i el president del jurat dels Premis de Formació Professional i va comptar amb la presència dels alumnes, familiars i professors dels alumnes becats.

La proposta que les nostres alumnes van oferir consisteix en un projecte d’oci i temps de lleure a la Masia de Castelló amb l’objectiu d’ organitzar i dur a terme diverses activitats d’oci i temps de lleure destinades a infants de 3 a 12 anys amb 3 tipus de serveis: sortides escolars (3-5 anys), colònies (6-12 anys) i sortides familiars (3-12 anys).

Totes les activitats parteixen d’un centre d’interès, LA VIDA A CASTELLÓ i la història inventada del Gegant de Castelló.  A partir d’aquí s’ofereixen activitats relacionades amb la vida pairal a la Masia aprofitant l’entorn rural que l’envolta i fomentant valors com el respecte el medi, la sostenibilitat i l’afavoriment de relacions socials.

Volem donar l’enhorabona i agrair a les alumnes per la seva feina, la seva empenta i il·lusió i felicitar-les per aquest merescut 1r premi.