1r d’ESO A i 4t d’ESO B, guanyadors del concurs “Aules verdes i endreçades”

Durant aquest curs, hem pogut recuperar el concurs “Aules verdes i endreçades”. A partir del mes de febrer, s’han valorat aspectes com l’estat de l’aula, el tancament dels llums, l’ús dels Boc and rolls i la recollida de taps, de material escolar en desús i de piles. La classe guanyadora ha estat la de 1r d’ESO A, que va ser premiada amb unes activitats esportives i un esmorzar. També hi va haver un segon premi per a la classe 4t d’ESO B, que va consistir en un esmorzar.

El certamen es va iniciar el curs 17-18 amb l’objectiu de treballar diferents valors i actituds mediambientals mitjançant la cohesió del grup classe. A part de fomentar el treball de grup, el que es pretén no és només que es recicli i es porti el Boc’n roll (o carmanyola) quan hi ha el concurs, sinó sempre.

És important entendre que no s’ha de tenir cura del medi només quan interessa, sinó que ha de ser una actitud que incorporem a la nostra vida quotidiana.

L’alumnat és el futur i cal cuidar del planeta on viuran.