1r d’ESO: Treball de Síntesi. Juneda 2017

REUNIÓ de PARES i MARES. Camp d’aprenentatge de JUNEDA

La reunió de pares dels alumnes de 1r d’ESO que van al Camp d’Aprenentatge de Juneda tindrà lloc dimecres, dia 5 d’abril, a les 17.00 h a la sala d’actes de l’institut Berenguer d’Entença.

En format PDF podeu veure o baixar les instruccions relatives al material i equipatge que cal que porti l’alumnat.

Material i equipatge.

SORTIDA I ARRIBADA CdA JUNEDA

Sortida de L’Hospitalet de l’Infant: dimecres, 19 d’abril a les 8.00 h.

Arribada a L’Hospitalet de l’Infant: divendres, 21 d’abril, cap a les 17.00-17.30 h.

Per a més informació podeu visitar el lloc web de Les Obagues i visitar les instal·lacions i activitats d’aquest ecocentre.

Les obagues

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *