L’alumnat de 1r d’ESO visita Montserrat

El dilluns 27 de març, els alumnes de 1r d’ESO van anar a Montserrat. La pujada a la muntanya la van fer amb el tren cremallera. A continuació es van fer grups per visitar l’exposició audiovisual sobre l’origen de Montserrat (formació del massís, la construcció del monestir, la talla romànica i la vida actual dels monjos) i la visita al museu per conèixer l’exposició sobre Egipte (divinitats, mòmies i el procés de momificació).

Finalment van visitar la basílica per escoltar l’Escolania que van interpretar, entre d’altres cançons, el Virolai, poema escrit a la Mare de Déu de Montserrat, per Jacint Verdaguer.

IMG-20170328-WA0000

IMG-20170328-WA0001

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *