1.018 € de solidaritat!

Les professores Gloria Berrocal, Mercè Monné i Rut Valls, que han liderat el projecte “Kilòmetres de solidaritat”, volen adreçar-vos uns mots d’agraïment per la vostra implicació en aquesta iniciativa:

“Quina emoció, ja hi som!!!

El dies 15, 18 i 21 de desembre, l’alumnat de 4t i 1r de BAT es va col·locar el dorsal «Save the Children» i va arrencar a córrer fins assolir una mitja marató. Corrien per milers de nens i nenes de la República Democràtica del Congo, convertint els seus quilòmetres en diners per donar a aquesta ONG. Diners que es transformaran en vacunes, antibiòtics, aliments, etc., per a milers d’infants d’aquest país. Un territori ric en recursos naturals i minerals, però assolat per una guerra civil des de fa dècades i que té sumida la seva població en la pobresa.

Les reflexions de l’alumnat participant en aquesta cursa estan lligades al fet d’assolir una millor condició física que, en molts casos, estava deteriorada per culpa del confinament, a l’adquisició de valors com la constància, el sacrifici i la disciplina, necessaris per portar a terme la seva planificació d’entrenament, a l’esforç per assolir el repte de córrer una mitja marató en equip i a l’emoció o l’orgull de poder mantenir un ritme de cursa constant fins arribar a la meta. Molts esportistes expressen el seu orgull en acabar la cursa pel fet de superar amb sacrifici el seu repte personal a més de tenir la satisfacció de formar part d’un projecte solidari.

El resultat de tot aquest projecte és molt suculent: orgull, satisfacció, empatia, responsabilitat, compromís,  perseverança, sentiment de pertinença a una comunitat educativa solidària, etc.

VALORS QUE HAN QUEDAT GRAVATS PER SEMPRE EN EL NOSTRE ALUMNAT I QUE ESPEREM QUE PERDURIN MÉS ENLLÀ DE LES NOSTRES AULES.

Finalment la recaptació total ha estat de 1018 euros. TOT UN ÈXIT!

Moltes gràcies per ajudar-nos a sumar quilòmetres!”