XXXIII Jornades Culturals – 20 i 21 d’abril

Xerrades, tallers i sortides seran les activitats que es portaran a terme durant la 33a edició de les Jornades Culturals del nostre centre.

Com cada any, les Jornades es programen per oferir a l’alumnat activitats de caràcter cultural i científic que habitualment no es poden tractar a les aules a causa de les condicions d’horari i d’espai que requereixen. Totes les activitats han estat proposades pels diversos departaments didàctics del centre i compten també amb la col·laboració de l’Ajuntament del municipi. En el cas de l’ESO i el Batxillerat, les Jornades també inclouran l’acte de celebració de la diada de Sant Jordi.

Pel que fa als Cicles Formatius l’alumnat de segon curs de TEI i TAPSD aprofitarà aquests dies per assistir a les Jornades formatives Aula Permanente de Ciencias de la Salud de Mojácar (Almería), del 17 al 20 d’abril. Els primers cursos de TEI i TAPSD ompliran el programa amb tallers, xerrades i visites relacionades amb el seu currículum.

Us recordem que les activitats de les Jornades Culturals formen part del currículum de l’alumne/a i que, per tant, l’assistència al centre durant aquests dies continua essent obligatòria.