Campanya de reciclatge de mòbils per protegir els ecosistemes africans

LoGo_Movil_CAT

Els alumnes de 1r i 2n d’ESO  de la matèria de Medi Ambient presenten la campanya de recollida de mòbils que començarà properament a l’Ins Berenguer d’Entença englobat dintre del projecte d’Escoles Verdes.

Mobilitza’t per la selva” és un programa de reutilització i reciclatge de mòbils que promou l’Institut Jane Goodall.

La campanya proposa allargar la vida útil dels nostres mòbils, i a la vegada, ens ofereix una forma fàcil i gratuïta d’aportar mòbils en desús (en funcionament o no). Amb això aconseguim:

– Reutilitzar terminals i reduir la insostenible demanda dels seus components.

– Reciclar elements útils i disposar adequadament dels materials tòxics, evitant la contaminació del medi.

– Recaptar fons pels programes d’educació, conservació i desenvolupament al Congo, com el del Centre de Recuperació de Ximpanzés de Tchimpounga, on l’Institut Jane Goodall té cura de més de 150 ximpanzés rescatats, la gran majoria dels quals han arribat en pèssimes condicions desprès de ser decomissats a caçadors, traficants o particulars.

Qualsevol persona que estigui interessada en col·laborar amb aquest programa pot portar al centre aquell terminals que no estiguin en ús. Per cada 30 aparells recaptats aconseguirem l’apadrinament d’un ximpanzé durant un any.

MOLTES GRÀCIES PER LA VOSTRA COL·LABORACIÓ

jane-con-cartel-mobilitzat_540

Jane Godall és una reconeguda investigadora que estudia i defensa els primats i el seu ecosistema.

1r petita

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *