Ampliació del pla de lectura BdE a 2n d’ESO

carro-lic

El Pla de Lectura BdE que el curs passat es va iniciar amb l’alumnat de 1r d’ESO s’amplia aquest any i arriba a l’alumnat de 2n. Es faran lectures en català, castellà i anglès que l’alumnat podrà triar d’una àmplia selecció de títols i de gèneres.

La lectura es farà durant tres sessions setmanals de mitja hora. Es valorarà l’activitat dins de les matèries de català i castellà i, en el cas de 2n d’ESO, també en la d’anglès.

Per a aquest curs hem comptat amb la col·laboració de l’AMPA per a l’adquisició del material amb què s’han construït dos carros que han estat muntats per Joan Gou Latre, pare de tres alumnes del centre. Pel que fa als llibres en català, que es llegiran entre octubre i gener, han estat cedits temporalment per la Biblioteca Municipal.

Volem fer arribar el nostre agraïment a l’AMPA, al Joan Gou i al personal de la Biblioteca Municipal per fer possible la continuació del projecte.

impuls-gran

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *