I sóc feliç… 1r i 2n d’ESO canten plegats per reivindicar la música

…I sóc feliç perquè la vida sempre és la millor cançó…

El divendres dia 10 de juny, l’alumnat de 1r i de 2n d’ESO del nostre centre va participar en una cantada que va tenir com a protagonista la reivindicació de la importància formativa de la música. La cançó va ser interpretada a molts centres escolars durant aquell matí.

En aquest vídeo podeu veure la interpretació de la cançó Pluja de sons que es va dur a terme a la sala d’actes de l’Institut. Aquesta acció comporta una gran coordinació i un considerable treball previ.

Dóna la nota amb pluja de sons ha estat una iniciativa del Camp d’aprenentatge Pau Casals.

Making off. I ara, tres vídeos que demostren que la preparació requereix dedicació i esforç.

Després de l’activitat els alumnes van voler fer una versió lliure… i tant lliure! Lliure i desmadrada. La podeu veure en aquest enllaç.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *