L’elaboració de sabó per la marató de TV3

Aquest any el professorat, el personal no docent, alumnat i l’AMPA de l’INS Berenguer d’Entença ha col·laborat un any més amb la Marató de TV3 dedicada a l’obesitat i la diabetis.

Els nens de segon d’ESO han ajudat a aquesta causa elaborant sabó artesanal, aquest s’ha produït a partir d’aigua, sosa, oli d’oliva i aromes de romaní i espígol. Per altra banda tots els alumnes de segon d’ESO junts amb els alumnes de medi ambient han fet sabonets de glicerina de diferents formes i colors. Tant els sabons artesanals com els de glicerina es van posar a la venta. Amb els diners recaptats hem col·laborat a posar un granet de sorra per la Marató de TV3.

El matí del 18 de desembre els alumnes van posar els sabonets a la venta per un valor de 3 euros cada un i a més es va organitzar un esmorzar que va preparar el professorat i el PAS i van servir els alumnes durant els dos patis. L’esmorzar comptava amb pastes i pastissos tan dolços com salats a un euro la porció, també hi havia refrescs, sucs, iogurt i xocolata calenta.

Gràcies al mercadet i a l’esmorzar solidaris l’aportació de l’INS a la marató 2015 va ser de 527 euros. Moltes gràcies a tothom. Entre tots ho hem fet possible.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *