Exposició dels cristalls

Els alumnes que participen el V Concurs de Cristal·lització a l’Escola exposen els cristalls que han obtingut així com una mostra de les investigacions realitzades. Si us interessa ho podeu veure a la vitrina que és al costat dels laboratoris de ciències. Ja estem a la recta final del concurs, passeu a fer una ullada.

Més endavant us informarem del procés que seguirem per tal de triar la composició guanyadora del concurs dintre del nostre centre i que serà la que ens representarà a la fase final a Barcelona.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *