SANT JORDI 2017 FESTA DEL LLIBRE i LA ROSA

Divendres 21 d’abril

LA FESTA ÉS DE TOTS i LA FEM TOTS. BON SANT JORDI!

PREPAREM UNA ROSA

• Activitat obligatòria per a tot l’alumnat de l’ESO (compta per nota).
  • Es tracta de fer manualment una rosa amb cartolina vermella (pètals) i verda (fulles). El material el portarà el professorat de català a l’aula.
  • En els pètals de la rosa s’ haurà d’escriure uns versos (originals, o d’algun autor).
  • El dia de Sant Jordi les penjarem de manera ordenada, un per un, per curs i alumne, a la biblioteca.

PREPAREM UNA CARTOLINA

• Activitat obligatòria per a tots l’alumnat de Batxillerat (compta per nota).
  • Es tracta de fer una cartolina de creació personal que combini imatges del dia de Sant Jordi (roses, drac, amor, llibres……) amb uns versos o una frase cèlebre d’un autor conegut
  • La cartolina es penjarà de manera ordenada, un a un, a la biblioteca durant la festa de Sant Jordi.

JOCS FLORALS

• L’activitat és obligatòria per a tothom (compta per nota).
  • Tots els treballs poden ser en vers, o una narració en prosa (màxim 3 fulls).
  • Hi ha 3 categories

Categoria A: 1r i 2n d’ESO

Categoria B: 3r i 4t d’ESO

• Els treballs es lliuraran al professorafft o al Departament de Català el dimarts 18 d’abril, escrits a l’ordinador, sota pseudònim, i amb un sobre a l’interior amb el nom real i curs al qual pertany l’alumnat.
  • Els premis seran lliurats el divendres 21 d’abril a la sala d’actes. El jurat es reserva el dret de declarar-los deserts, o de donar algun accèssit.
  • PREMIS : 1 llibre per a cada guanyador, i 1 llibre per a la millor rosa (ESO) i per al millor cartell (Batxillerat.) . I 2 entrades de cinema (Dia de l’espectador).

ffffffffff