Taula periòdica interactiva dels alumnes de 3r A

Els alumnes de 3r d’ESO A hem creat una taula periòdica interactiva per tal de commemorar el 150è aniversari de la publicació de la primera taula periòdica dels elements per part de Dmitri Mendelyev.
Hem fet la taula amb tots els elements fins al 118, tret dels lantànids i els actínids. De cada element es pot consultar el nom, el símbol i nombre atòmic, les seves propietats, les seves aplicacions i se’n pot veure una fotografia.
Es poden observar tres colors diferents que corresponen als metalls, als no metalls i als gasos nobles.
La podeu trobar al pis de dalt de l’institut, just al costat de la nostra aula: 3r ESO A.
Gaudiu-la.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *