MOSTRA FINAL DE L’IMPROVERSEM 2021

Dimecres vinent dia 9 de juny a les 18:00h teniu una cita que no us podeu perdre: Estrenem al nostre canal de YouTube (Versembrant Tallers) la mostra final d’enguany del projecte Improversem. Per a qui no sàpiga què és, es tracta d’un programa destinat a estudiants de secundària que planteja un espai de diàleg crític profund. Ho fa a través d’un treball lingüístico-musical innovador mitjançant la glosa i el rap. Aquest curs s’ha dut a terme en els següents instituts: Ins Maria Espinalt, Sagrat Cor Besòs, Ins Barri Besòs i Ins Montserrat, situats a diferents barris de Barcelona (Poblenou, Sant Gervasi i Besòs).

Tot això no seria possible sense el suport dels organitzadors: Cultura Popular Barcelona, El Consorci d’Educació de Barcelona i l’Equip de Llengua i Cohesió Social (LIC), qui ens ajuden any rere any promovent aquesta eina de gran potencialitat educativa, que treballa l’expressió oral, el vocabulari, el treball poètic, les vivències positives envers la llengua, el cant, l’expressivitat, l’elaboració i síntesi d’idees, la cohesió social, les relacions interpersonals, la construcció de pensament crític…

Així doncs, us convidem el proper dimecres 9 de juny a connectar-vos com a espectadores i espectadors al vídeo recull que tenim programat, on podreu gaudir de tota la feina que han fet les joves de 3r i 4t d’ESO, qui a més comentaran en directe les seves impressions mitjançant el xat de YouTube. Tot seguit, quedarà penjat per poder revisionar-ho.

Les alumnes han glosat i escrit cançons de rap al voltant de temàtiques com la lluita contra la Covid-19, l’assetjament escolar, el racisme… entre d’altres, de la mà de les talleristes: Marcel Marimon i Farriol Macip (glosadors), Bittah, Pau Llonch, Elane i Kovitch (MCs), qui a més ha coordinat el projecte. El disseny és de Milvietnams . Us hi esperem!