L’amic@gran m’ajuda a estudiar

El programa Èxit  ofereix l’oportunitat als alumnes d’ESO de l’institut de rebre suport  i acompanyament  a l’hora de fer els deures. Tots els dilluns i dimecres, en sessions d’una hora i mitja, els amics i amigues grans (amics@grans) duen a terme el monitoratge de les sessions de reforç amb l’objectiu de fomentar hàbits de treball, oferir tècniques d’estudi i fer conjuntament amb els tutors el seguiment de l’alumnat.

En acabar l’atenció als alumnes, els amics i amigues grans es reuneixen per valorar les sessions i orientar accions que compartiran amb els tutors/es.

El programa Èxit  es un projecte del Consorci  d’Educació de Barcelona que es desenvolupa en coresponsabilitat amb l’institut. Hi participen també, alumnes de les escoles de Primària adscrites.