IÑAKI ZUBIZARRETA, AL BARRI BESÒS

IÑAKI ZUBIZARRETA, AL BARRI BESÒS.

El passat 27 de setembre visità el nostre institut  Iñaki Zubizarreta, jugador professional de bàsquet,  a la dècada dels anys 80-90.

A la xerrada a la sala d’actes de l’institut, assistiren els alumnes de 1r i 2n d’ESO i el propòsit  d’en Zubi (com l’anomenen afectuosament els  joves adolescents) era explicar les seves vivències  sobre l’assetjament escolar que ell mateix va patir.

Ens parlà de respecte, de convivència, de solidaritat, de compromís… La seva emoció contagià  l’auditori. Va ser una sessió de tutoria especial i molt enriquidora.