Deixa que les enginyeres et sorprenguin!

SORTIDA DE NOIES…

Aquest curs l’EEBE-UPC ( Escola d’enginyeria de Barcelona situada en la zona del Fòrum) ha tornat a celebrar el dia internacional de la nena i la dona en la ciència. La jornada ha tingut lloc l’11 de febrer sota el lema “Deixa que les enginyeres et sorprenguin!”. Les alumnes “noies” de 1r d’ESO de l’institut Barri Besòs han assistit i han pogut parlar amb dones enginyeres del centre dedicades en àmbits directament implicats en el benestar de la societat en la que vivim. A més, han pogut veure i escoltar en quins projectes treballen, veure la moto i cotxe que han dissenyat i fins i tot els robots que participen en concursos.
El més important de la visita, és que un món que de vegades és considerat d’homes, s’obre al món de les dones i qui sap si un dia una alumna de l’institut Barri Besòs ens dona alguna sorpresa en investigació! Ànims noies i endavant!!!