Contacontes a la biblioteca

Després d’haver traslladat la zona infantil a la part superior de la biblioteca, va sorgir la idea de programar una sessió de contacontes!

Per això, al llarg de la setmana passada, l’alumnat de P3, P4 i P5 de l’escola Joaquim Ruyra va venir a la biblioteca del nostre institut per escoltar una contacontes, la Sherezade Bardají. Amb l’ajuda d’uns ous màgics de colors, va anar explicant contes als més menuts de l’escola, els quals van gaudir d’allò més amb les històries de diferents personatges. Tan de bo el pròxim any puguem repetir!