Ajuts de Menjador 2020-21

Molt important: aquest curs és obligat demanar la beca de menjador online, un cop feta s’haurà d’imprimir i dur signada a l’institut.
La sol·licitud es pot fer des de qualsevol disposotiu mòbil. Un cop emplenada i enviada es generarà un resguard de la sol·licitud que caldrà signar i lliurar al centre amb la documentació que sigui necessària. Enguany no hi haurà sol·licitud en format paper.

Les sol·licituds es presentaran a través d’un formulari telemàtic adreçat a l’alumnat que estigui matriculat o preinscrit per al curs 2020-2021, en dos períodes de sol·licituds:

• Període de sol·licituds de juny 2020: entre el 23 de juny i el 9 de juliol, ambdós inclosos. El termini per presentar les sol·licituds signades al centre amb documentació, si escau, és fins al 10 de juliol.
  • Període de sol·licituds de setembre 2020: entre el 7 i el 20 de setembre, ambdós inclosos. El termini per presentar les sol·licituds signades al centre amb documentació, si escau, és fins al 23 de setembre.

Trobareu tota la informació i el formulari per demanar-la en el següent enllaç:

Informació en català

Información en español