Torna el Playback de 4t d’ESO

Els alumnes de 4rt d’ESO organitzen el festival per recaptar fons pel viatge de fi de curs.

Es faran dues edicions, el dissabte 5 a les 22.00h i el diumenge 6 a les 18.00h.

El Teatre Centre es retrobarà amb el seu públic aquest cap de setmana del 5 i 6 de novembre per gaudir d’una nova edició del Playback que organitzen els alumnes de 4rt d’ESO de l’Institut Escola Mestre Andreu.

El Playback inclou més d’una vintena d’actuacions amb temes actuals però també velles glòries de quan encara es venien vinils i les llistes d’èxit radiofòniques marcaven tendències.

Més sorprenents seran els seus intèrprets que es mantenen en l’anonimat. Veurem dalt de l’escenari els nois i noies de 4t d’ESO però també veïns de Sant Joan que aquest dia es transformen en els seus personatges favorits i ho donen tot per fer passar una bona estona als espectadors.

Les entrades, que es podran adquirir a 10 euros, es posaran a la venda el mateix dissabte 5 de novembre de 12.00h a 13.00h a la guixeta del Teatre Centre i a partir d’una hora abans de cada sessió. Els diners recaptats es destinaran al viatge de fi de curs dels alumnes de 4t d’ESO.

Els organitzadors tenen el suport de l’Ajuntament de la vila, l’Institut Escola, l’AFA, el SAT i Espectacles del Ripollès.

Per a més informació, podeu parlar amb: Helena Solà 658 853 588