Taller d’equinoteràpia a secundària

El passat divendres 8 de març, vam tenir l’oportunitat d’anar a la Vall de Bianya, concretament a l’Hípica “Marginera de la Bossa”, on vam realitzar la primera sessió d’equinoteràpia amb alguns alumnes de 1r i 2n d’ESO.

L’Ariadna i en Jaume, amfitrions de l’hípica, ens van rebre amb una hospitalitat excepcional, creant un ambient càlid i acollidor per a tots. La jornada va ser no només gratificant, sinó també enriquidora en molts aspectes.

Durant la sessió, vam focalitzar-nos en el coneixement de l’entorn, el desenvolupament de les habilitats socials, la promoció de la cooperació i el treball del respecte mutu. Va ser una gran experiència, ja que amb poca estona es va aconseguir la superació de pors individuals, així com de la consolidació de l’autoconfiança dels nostres alumnes.

La interacció amb els cavalls, així com amb altres animals presents, va permetre a l’alumnat demostrar una gran capacitat d’adaptació i aprenentatge.

Estem molt agraïts/des a l’Hípica “Marginera de la Bossa” per obrir-nos les portes a aquesta meravellosa oportunitat, i esperem amb entusiasme les pròximes sessions d’equinoteràpia, amb l’obertura de continuar treballant pel desenvolupament i el benestar dels nostres alumnes.