Sortides a l’entorn de Sant Joan (Secundària)

El passat 31 de novembre, aprofitant els bonics dies de tardor i amb l’objectiu de fer una jornada diferent per la festivitat de Tots Sants, tots els cursos de secundària vam sortir d’excursió sortint a peu des de l’institut.

D’aquesta manera, l’alumnat de 1r d’ESO es va enfilar a Sant Antoni. Un cop a dalt, s’ho van passar d’allò més bé jugant a uns jocs preparats per les tutores.

Els cursos de 2n d’ESO van pujar a l’ermita de Santa Magdalena de Perella, i fins i tot van poder visitar el seu interior.

L’alumnat de 3r va fer una llarga i preciosa excursió pels boscos seguint el camí que s’enfila fins a Vallfogona del Ripollès.

L’alumnat de 4rt d’ESO seguí l’itinerari de mines i trens fins a les mines de Perella. Durant el camí, l’Imma ens va explicar nombroses curiositats sobre la vida colonial, la producció d’energia hidràulica i tota la mineria vinculada a l’extracció de les roques d’interès presents en el nostre entorn.

Podeu veure algunes fotos aquí: