Projecte sobre la Festa de l’arbre, de 2n d’ESO

La darrera setmana abans de Setmana Santa, l’alumnat de 2n d’ESO va realitzar un projecte que tenien pendent del curs passat: la Festa de l’Arbre. Vam fer dues sortides per conèixer l’entorn amb en Xevi López com a guia i expert. La primera per conèixer els arbres de la vila i la segona per reconèixer els paisatges que tenim a l’entorn. Mentrestant, l’alumnat, organitzat en grups de treball, elaborava la seva web (Google Sites) a l’entorn d’alguns arbres, feia un cartell, un vídeo explicatiu i un mural de paisatges, entre d’altres tasques. El darrer dia, passejàrem per Sant Joan i l’alumnat de 2n d’ESO explicà els diferents arbres als dos cursos de 1r d’ESO. Es tracta doncs, d’una festivitat que continua ben arrelada a St. Joan i també a l’institut escola.