Instruccions per la preinscripció i matrícula (2020-2021)

INSTRUCCIONS PER LA PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA DEL CURS 2020/2021.
SEGON CICLE D’EDUCACIÓ INFANTIL, EDUCACIÓ PRIMÀRIA I SECUNDÀRIA.

Benvolgudes famílies,

En el context social actual, degut a l’emergència sanitària ocasionada per la COVID-19, cal reduir al màxim els tràmits presencials, substituint-los per actuacions telemàtiques, és per això que enguany caldrà que, TRET DE SITUACIONS EXCEPCIONALS, entre els dies 13 i 22 de maig realitzeu la preinscripció telemàtica del vostre fill/a, mitjançant l’enllaç:

http://queestudiar.gencat.cat/ca  (Preinscripció escolar- presentació de sol·licituds amb suport informàtic)

Un cop hagueu entrat la sol·licitud, codi de centre 17009813, haureu d’enviar al correu electrònic del centre el resguard de la preinscripció, juntament amb la següent documentació escanejada o fotografiada:

• Llibre de família, pàgina on figura inscrit l’alumne/a (o altres documents relatius a la filiació). Si l’alumne/a està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament d’Afers Socials i Famílies.
    • DNI dels pares o tutors legals, i de l’alumne/a en el cas que en tingui, o de la targeta de residència on consta el NIE si es tracta de persones estrangeres.

(Si l’adreça del DNI és diferent a l’actual en el moment de la preinscripció s’haurà d’enviar així que l’hagueu pogut tramitar (no hi ha termini), un volant Municipal de convivència que acrediti la nova adreça, també escanejat al correu del centre.)

• Targeta sanitària individual (TSI) de l’alumne/a.
    • Carnet de vacunacions o certificat mèdic oficial de l’alumne/a.

ENVIAR EL REGUARD DE SOL·LICITUD I TOTA LA DOCUMENTACIÓ ACREDITATIVA ESCANEJADA AL CORREU DEL CENTRE: b7009813@xtec.cat, entre els dies 13 i 22 de maig.

HORARI D’ATENCIÓ TELEFÒNICA per la preinscripció:

Del dia 13 al 22 de maig de les 10:00h a les 13:00h

Telèfon disponible: 972720222

PELS CASOS EXCEPCIONALS de famílies que requereixen realitzar LA PREINSCRIPCIÓ PRESENCIAL: es portarà a terme a l’edifici de Primària el dia 19 de maig i CALDRÀ HAVER DEMANAT HORA I TENIR CITA PRÈVIA, mitjançant els telèfon: 972720222 (operatius a partir del dia 13 de maig, en l’horari de la preinscripció)