Dia Escolar de la Noviolència i la Pau

Aquest curs hem celebrat el nostre Dia de la Pau d’una forma molt especial: amb l’arbre dels desitjos. Es tracta d’una tradició oriental segons la qual s’expressen els propis desitjos per escrit i es dipositen en un indret sagrat o molt apreciat. A partir de l’any 1981, l’artista Yoko Ono, ha estat realitzant diverses instal·lacions arreu del món basades en aquest concepte (Wish Tree) tot popularitzant aquesta tradició.

Així doncs, el divendres 29 de febrer, omplírem de desitjos alguns arbres tant de l’escola com de l’institut. Desitjos de Pau, de Solidaritat i de poder tornar a estar junts i juntes sense estar pendents de la pandèmia.

Aquí podeu veure un tastet del que va ser el nostre Dia Escolar de la Noviolència i la Pau: