Celebrem el Dia de les llengües!

El passat divendres, 23 de setembre, vam tornar a celebrar el Dia de les llengües a l’IE Mestre Andreu. A quarts d’onze, l’alumnat d’infantil i primària es va desplaçar al Teatre Centre i va poder gaudir d’un espectacle a càrrec de Teatre de la Lila. Després l’escola es convertí en un gran espai rodacontes.

D’aquesta manera, una pila de rodacontes col·laboradors es va posar a explicar contes per a tot l’alumnat d’infantil, primària i secundària. Teníem explicant contes a familiars d’alumnes, alumnes de quart d’ESO, algunes docents del centre i persones de Sant Joan que dominen algun idioma i han volgut també col·laborar. Així vam poder escoltar contes en català, castellà, anglès, àrab, francès i alemany.

Al final, l’alumnat de 4t d’ESO ens va llegir el conte plurilingüe realitzat per totes les classes del centre durant aquesta darrera setmana.

I aquest any, tots i totes portàvem la xapa del Dia de les llengües. Fou una jornada especial per practicar idiomes i acostar-nos a les diverses realitats lingüístiques que tenim a la nostra vila.