“Arbres arrelats”, la visita guiada de 1r d’ESO

El passat 8 de maig es van inaugurar i obrir al públic els jardins de la torre de la Puda a Sant Joan de les Abadesses. Els darrers anys s’hi han dut a terme obres de jardineria, il·luminació i accessibilitat que han permès finalment la seva obertura. El nostre alumnat de 1r d’ESO, després d’haver fet el projecte de la Festa de l’arbre a classe, va tenir un paper ben actiu el dia de la inauguració ja que va realitzar una visita guiada per la vila mostrant i explicant arbres rellevants que tenim als carrers i places.

Així, en grups de tres alumnes, i amb desenes de persones seguint la ruta, l’alumnat de 1r d’ESO va anar explicant les particularitats de diferents arbres, tot emfasitzant la funció que fan dins dels nuclis urbans. Aquí en teniu algunes imatges: