4t d’ESO, endavant i força!

Com no pot ser d’altra manera, acabem el curs acomiadant a l’alumnat de 4t d’ESO, una classe amb una majoria d’alumnes que han passat una colla d’anys en el nostre centre.

D’aquesta manera, quan tots i totes tenen la mirada posada al futur, tocava fer una pausa i mirar enrere per valorar i acomiadar aquesta etapa que ara deixen. Alguns aniran cap a Ripoll, d’altres a Olot i d’altres més lluny; alguns cap a batxillerat, d’altres cap a cicles formatius i tothom il·lusionat per començar aquest nou trajecte.

Per celebrar-ho, ens trobàrem al porxo de l’institut on cadascun dels alumnes recollí varis obsequis i el pertinent birret de graduació. Alguns dels alumnes van llegir escrits que havien redactat especialment per l’ocasió i la tutora que els ha seguit a 3r i 4t d’ESO, l’Emma Guillamet, també va voler dedicar-los algunes paraules.

També ens van oferir un vídeo amb fotos des d’infantil fins a 4t d’ESO i vam poder contemplar les sessions de fotos que es feien per deixar constància dels modelets que portaven posats, especials per a l’ocasió.

Alumnat de 4t d’ESO, a començar la nova etapa amb força i il·lusió!