125 Anys de la Festa de l’Arbre

El passat dissabte 11  i diumenge 12 de maig , l’alumnat de 1r d’ESO va participar a la Festa de l’arbre que enguany celebra el  seu 125è aniversari.
Des de l’àrea de Visual i plàstica, l’alumnat va contribuir a l’exposició que es va inaugurar al vestíbul de l’ajuntament tot realitzant un projecte anomenat “Arbres que deixen petjada” i on es podien veure les empremtes d’alguns arbres de la vila. Igualment i des de l’àrea de biologia, també van presentar l’aplicació per a mòbil “Veïns arrelats. Arboretum urbà de Sant Joan de les Abadesses”. Aquesta aplicació permet als usuaris conèixer la diversitat d’arbres que hi ha plantats als carrers i places de la vila, així com la seva història i curiositats a través d’una interfície.