Sortida a Lloret de Mar (6è, 1r i 3r d’ESO)

Si per la tardor l’alumnat de L’IE Lloret de Mar va venir a Sant Joan, ara hem sigut nosaltres que hem anat 2 dies a Lloret. Aquí teniu la crònica que han redactat delegades i delegats de 1r d’ESO i algunes fotos.

Aquest passat dilluns i dimarts, dies 29 i 30 de maig, l’alumnat de 6è, 1r i 3r d’ESO va anar a Lloret de Mar a realitzar un intercanvi amb els alumnes de 1r d’ESO de l’IE Lloret de Mar, que mesos abans havien vingut a la nostra vila. Després d’un llarg viatge amb autobús, finalment ens vam poder retrobar amb els nostres companys de Lloret.

Un cop acabat el retrobament i la visita pel centre vam anar a visitar el mirador de Santa Cristina i els jardins de Santa Clotilde. L’estómac ja ens començava a rugir i vam poder anar a dinar al menjador del mateix centre.

Després d’un petit descans vam anar a visitar les parts més turístiques de Lloret de Mar. Dins de totes aquestes activitats voldríem destacar la nostra estada al Màgic Parc. Quan vam acabar, vam marxar a la platja, vam anar pel camí de ronda fins a l’Institut Escola de Lloret de Mar i un cop allà ens vam dutxar i vam sopar. La nit “està que crema” com dirien els Búhos, ja que vam fer una “discobaby”. Un cop acabada, vam dormir amb sacs de dormir i màrfegues estirats al terra del pavelló del centre.

El segon dia ens vam llevar i vam esmorzar, vam jugar al pati una estona i vam anar a la platja de Sa Boadella. Vam dinar, i finalment ens vam acomiadar dels nostres companys i amics de Lloret de Mar.

Ika Xènia Drake, Elna Bassaganya, Aina Carreras i Nil Michel Drake (Delegades i delegat de 1r A i 1r B d’ESO).