Sortida al Parc Natural de les Capçaleres del Ter i del Freser

Aquest dilluns 20 de maig els alumnes de 1r ESO van fer una sortida al Parc Natural de les Capçaleres del Ter i del Freser. Van gaudir d’un entorn meravellós, on van aprendre els diferents recursos naturals que antigament feien servir les persones i les que actualment disposem; tot un gran descobriment amb el canvi del pas del temps. L’entrada a una mina on extreien el ferro els hi va agradar molt. A més van identificar diferents tipus de roques que formen les muntanyes d’aquest entorn, i en general, la geologia que forma part del Parc Natural. Es va acompanyar amb la identificació de diferents espècies vegetals, quines són característiques d’un hàbitat d’alta muntanya i fluvial i d’altres invasores o antròpiques.
Durant el recorregut ens van acompanyar personal que treballa al Parc Natural, amb activitats i explicacions diverses i molt interessants.
Prèviament, els alumnes a l’aula van assistir a una activitat dinàmica que va ser  preparatòria a la sortida. Es van divertir molt realitzant un muntatge d’una maqueta del parc i fent una línia del temps de l’origen de la Terra fins l’actualitat, acompanyat dels esdeveniments més importants que van passar en el planeta Terra tal i com el coneixem avui dia.
Els alumnes tan en l’aula com en la sortida a l’entorn van aprendre, esbargir-se i entretenir-se molt, tot i que al final de l’excursió van quedar una mica cansats. Però amb ganes de fer més sortides.