Grans resultats a la prova Cangur

Els resultats de l’Angeleta a les proves Cangur d’aquest curs han estat excel·lents. De fet, 34 alumnes del nostre institut estan entre el 6% dels millors de Catalunya. Aquests alumnes són:  T. Albarral, M. Plaza, D. Torres, T. Garcia, J. González i L. Fernández de 1r d’ESO; J. Claraco, S. Garcia, S. Monfort, A. Pujol, M. Sánchez, Q. Ortiz, R. Morató, J. Escorza, D. Vidal, J. Llort i P. Palau de 2n d’ESO; A. López, C. Fontanet, I. González, A. Cirilo, J. Masip, A. Navia, J. Fraile i M. Roqué de 3r d’ESO; L. Moran i E. González de 4t d’ESO, A. Velasco, H. Fernández, S. Romaní, J. Herrera i M. González de 1r de Batxillerat i P. Estévez i G. Castro de 2n de Batxillerat.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *