L’alumnat de 4t d’ESO de l’optativa de Biologia i Geologia ha realitzat una sortida al Geoparc Orígens amb l’objectiu de conèixer diversos jaciments paleontològics del nostre territori.
Durant la jornada, els i les alumnes han pogut observar i analitzar diferents icnites, posant en pràctica el mètode científic treballat a l’aula. L’activitat els ha permès formular hipòtesis, identificar característiques de les petjades fòssils i interpretar el context geològic en què es van formar.
La sortida s’ha desenvolupat en un entorn privilegiat i amb unes condicions meteorològiques excel·lents, fet que ha contribuït a gaudir plenament de l’experiència. Aquesta activitat ha estat també una manera significativa d’acomiadar el bloc de geologia d’aquest curs, reforçant l’aprenentatge vivencial i la connexió amb el nostre entorn natural.

