El projecte de 2n d’ESO reflexiona sobre les desigualtats a través de l’esport adaptat

En el marc del segon dia de projectes, l’alumnat de 2n d’ESO ha continuat desenvolupant el seu treball centrat en la temàtica de les desigualtats, amb una activitat pràctica al poliesportiu del municipi.

Durant la jornada, els alumnes han participat en diferents estacions d’esport adaptat, on han pogut experimentar disciplines com la boccia, el goalball, el bàdminton amb globus i el voleibol asseguts. Aquestes activitats els han permès prendre consciència de les dificultats i capacitats diverses de les persones amb discapacitat, tot fomentant l’empatia, el respecte i la inclusió.

L’activitat forma part d’un projecte global que busca treballar els valors de la igualtat i la justícia social a través de metodologies actives i vivencials, apropant l’alumnat a realitats diverses des de l’experiència directa.

Share

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>