L’alumnat participa en un Escape Room històric sobre la Resistència

L’alumnat de l’institut ha participat recentment en una activitat educativa innovadora basada en un Escape Room ambientat l’any 1942, al sud de França.

A través d’aquesta proposta, els estudiants s’han posat a la pell d’un grup d’exiliats de la Guerra Civil espanyola que decideixen unir-se a la Resistència per combatre l’ocupació nazi. L’activitat ha permès treballar continguts de memòria històrica d’una manera vivencial i participativa.

Aquest tipus de dinàmiques fomenten el treball en equip, el pensament crític i la implicació activa de l’alumnat, tot apropant-los als fets històrics des d’una perspectiva més experiencial.

Amb iniciatives com aquesta, el centre aposta per metodologies actives que connecten l’aprenentatge amb les emocions i la reflexió.

Share

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>