Visita al Síndic de Greuges de Catalunya

Amb motiu de la visita del Síndic de Greuges a la Ràpita els alumes del CF de gestió administrativa d’àmbit turístic realitzen una sortida al Maset.

El  passat dia 23 d’octubre, els alumnes de 1r i 2n del Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Gestió Administrativa d’àmbit turístic, van realitzar una sortida al Maset per acudir a una xarrada del Síndic de Greuges.

La finalitat d’aquesta sortida va ser lúdica. El sr. Clapés ens van explicar perquè serveix i com funciona el Síndic de Greuges i després els alumnes van poder fer-li les seves consultes i resoldre els dubtes.