Visita al Síndic de Greuges de Catalunya

Amb motiu de la visita del Sindic de Greuges a La Ràpita els alumes del CF de gestió administrativa d’àmbit turístic realitzen una sortida al Masset.

El  passat dia 23 d’octubre, els alumnes de 1r i 2n del Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Gestió Administrativa d’àmbit turístic, van realitzar una sortida al Masset per acudir a una xerrada del Síndic de Greuges.

La finalitat d’aquesta sortida va ser lúdica. El Sr Clapés ens van explicar per a què serveix i com funciona el Síndic de Greuges i després els alumnes van poder fer-li les seves consultes i resoldre els dubtes.