Visita al Planetari i a la ciutat de València

L’alumnat de 1r BAT ha efectuat una visita al Planetari de valència on se’ls hi ha projectat una sessió sobre l’origen i evolució dels estels així com els exoplanetes. Han aprofitat la proximitat del museu de la ciència per visitar-lo també. Després s’ha depslaçat a peu al centre de Vlaència on ha visitat el mercat modernista de Colon, la llotja de la Seda, el Mercat Central, la Catedral (exterior i interior), l’exterior de la Generalitat i les Torres de Serrans així com el carrer Cavallers i el Cardo i Decumanus de la fundació romana de la ciutat de Valentia Edetanorum el 138 aC. El professorat està molt satisfet de la sortida per l’aprofitament científic i humanístic de la jornada per part d’un alumnat interessat i amb molt bon comportament.