Setmana de la Natura 2019

Dimarts 4 de juny 6 alumnes de 1r i 2n d’ESO acompanyats i dirigits per l’educador Alejandro Castañeda i el professor Joan Faus van realitzar una acció emmarcada dins la Setmana de la natura 2019 que es celebra a tot Catalunya.

L’acció va consistir en el condicionament i neteja del mas de Matarredona així com la neteja de la sendera d’accés. Malauradament vam haver de recollir gran quantitat de mocadors de papers que la gent llança a la vora del camí i que tarden mesos sinó anys a desaparèixer. La sendera va quedar impecable després del treball d’aquests alumnes i desitgem que es mantinga així.

El condicionament del mas va consistir en la neteja de les plantes enfiladisses que impedeixen entrar a les diferents estances. Aquesta feina va ser molt feixuga perquè fa anys que creixen lliurement dins el mas. Ara ja està en condicions per tal que la propera setmana els alumnes de 3r d’ESO puguen anar-hi per prendre mides a les estances tal i com se’ls demana al treball de síntesi.