L’Institut torna a guanyar els premis IDEA’T

Les alumnes del cicle formatiu d’administració i gestió han guanyat la 7a edició del premi IDEA’T 2019 que organitza el Consell Comarcal del Montsià. Es tracta de les alumnes Natàlia Sin i Cristina Boar  que, dirigides per la professora Cinta Costa, han presentat el projecte guanyador: “La polsera personal natcris”. Es tracta doncs d’un premi amb un marcat caràcter femení (alumnes i directora del projecte). El premi ha estat entregat avui mateix al centre amablement per Agustí Ferrers, representant del Consell Comarcal i ha consistit en 2 tabletes i un diploma acreditatiu. L’objectiu d’aquests premis és fomentar la creativitat, la imaginació i l’esperit emprenedor dels joves estudiants dels instituts de la comarca del Montsià, impulsant la creació de noves empreses i millorant l’ocupació.

La innovadora idea que han proposat consisteix en una polsera codificada que permet obrir el cotxe, la casa, etc i que es desbloqueja amb l’ull del propietari i que porta GPS per ser recuperada en cas de pèrdua o sostracció.