Intercanvi a Berlín

Del 16 al 21 de març de 2023, 13 alumnes de 3r d’ESO del nostre centre han viatjat a Berlín per participar en l’intercanvi que vam iniciar el 2019 amb l’institut “Emmy-Noether Gymnasium” del barri de Köpenick, Berlín (Alemanya). Tant els alumnes com els dos professors que els hi han acompanyat, Lisa Greensmith i Joan Faus, s’han allotjat a cases d’alumnes i professors alemanys del gymnasium amb un alt grau de satisfacció ja que ha hagut una excel·lent connexió entre totes dues comunitats escolars.

Amb el viatge es pretenia un triple objectiu: millorar i practicar la llengua anglesa, aprendre els costums i trets culturals dels berlinesos i, finalment, augmentar el grau d’autonomia de l’alumnat.  Des del punt de vista del professorat, tots tres objectius s’han aconseguit a basatament. Caldria afegir els llaços ‘amistat que s’han generat degut als dies intensos de convivència. Esperem que les properes edicions de l’intercanvi siguen tan exitoses.