ESMORZAR SOLIDARI I CONFERÈNCIES MARATÓ TV3

L’institut Els Alfacs ha començat a mobilitzar-se entorn de La Marató de TV3 d’enguany que fa referència a L’ictus i les lesions medul·lars i cerebrals traumàtiques. Es tracta d’un esdeveniment únic que mobilitza la societat catalana i converteix la recaptació de diners en una jornada participativa i solidària.

Dimecres passat els alumnes de 3r d’ESO contribuïen en aquesta acció solidària, que repetiran els alumnes de 2n aquesta setmana, tot aportant diferents pastes i pizzes per vendre-les a l’hora del pati i poder així contribuir a fer pujar el marcador solidari i recaptar fons per a la investigació de totes aquestes malalties.

També van poder gaudir d’una sèrie de conferències divulgatives de la campanya 2016 per tal d’oferir una visió més completa del tema.