Esmorzar sense residus 2019

Divendres 22 de novembre l’institut ha participat en la Setmana europea de la prevenció de residus amb l’activitat “esmorzar sense residus”.Els alumnes de 4t d’ESO del projecte natura han organitzat amb la comissió escola verda una activitat per incentivar l’ús d’embolcalls reutilitzables per portar l’esmorzar. Així uns 60 alumnes van gaudir d’un suc ecològic o un café/tallat gratuïtament en demostrar que portaven l’entrepà en una carmanyola o un boc&roll o una peça de fruita.

La comissió escola verda seguirà fomentant l’ús d’embolcalls reutilitzables entre la nostra comunitat i convida als pares a participar en aquest senzill gest que redueix notablement el consum d’alumini a la nostra societat.